دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

تبليغات، اصلي ترين راه براي توسعه كسب و كارهاي نوپا

تبليغات، اصلي ترين راه براي توسعه كسب و كارهاي نوپا و معرفي محصولات تازه و خدمات جديد مي باشد.

تبليغات هوشمندانه و تاثيرگذار باعث ماندگاري برند و نام هاي تجاري و توليدي در ذهن مخاطبين مي شود.

تبليغات خلاقانه، با ايده هاي منحصر به فرد و جذاب، نظر مردم را جلب كرده و تصويري درخشان در ياد آن ها باقي مي گذارد.

برخي تبليغات، با برانگيختن احساس كنجكاوي مخاطب، او را به تحقيق و جست و جوي بيشتر در مورد موضوع تبليغ، ترغيب مي كند و اين نيز يكي از روش هاي قدرتمند براي جذب مشتري است.

در كل تبليغات بايد متناسب با ويژگي هاي جامعه هدف، با تمركز بر معرفي خلاقانه و چشمگير محصولات، خدمات و مشاغل بوده و در نهايت به افزايش مشتري و متقاضي، منجر شود.

تبليغات فقط منحصر به برندها و مشاغل تازه تاسيس نبوده و تاثيرات مهمي نيز براي برندها و مشاغل قديمي و معتبر دارند.

استفاده از ابزار مناسب و مرغوب و با كيفيت براي تبليغات و نمايش آگهي ها، بسيار اهميت دارد.

يكي از روش هاي بسيار متداول تبليغات با پيشينه تاريخي طولاني، استفاده از اعلام در سطح شهر براي جلب نظر عموم مردم است.

شكل 1: صنعت تابلوسازي و تبليغات پر بازده

نقش پررنگ و مهم صنعت تابلوسازي در تاثيرگذاري تبليغات شهري و عمومي

تابلوهاي تبليغاتي، بنرها و اعلان هاي عمومي كه در امتداد روش هاي كهن نصب اعلاميه هاي مهم در فضاهاي عمومي، توسعه يافته اند؛ با كاركرد هاي مختلف و تاثيرات متنوع، براي نصب در گذرگاه ها و فضاهاي عمومي و اجتماعي، توسط شركت هاي تابلوسازي، طراحي و توليد مي شود.

شركت هاي تابلوسازي، براي ساخت تابلوهاي مناسب جهت امر تبليغات و بيلبوردهاي نصب اعلاميه و آگهي، با توجه به نياز و سليقه مشتري، طبق سفارش آن ها، در اندازه مورد نظر، اقدام به طراحي و ساخت تابلو ها مي كنند.

تابلوهاي مورد استفاده براي اعلان و تبليغات انواع گوناگوني دارند، مانند تابلو روان، تابلو استيل، تابلو كامپوزيت، تابلو فلزي، تابلو فلكسي، تابلو لايت باكس و ...

شركت هاي توليد كننده تابلو هاي مختلف كه مورد استفاده براي تبليغات و بنر هاي آگهي هستند، معمولا خدمات نصب و نگهداري ( تعميرات ) اين تابلو ها را نيز بر عهده دارند.

 

تابلو سردرب، هم كاربرد تبليغاتي دارد و هم جهت اطلاع رساني يا خوش آمدگويي به كار مي رود.

حتما در سطح شهر، همواره شاهد انواع تابلو هاي تبليغاتي و تابلوهاي اعلام، بوده ايد. يكي از كاربردهاي اصلي استفاده از تابلوها در فضاهاي عمومي، براي تابلو سردرب، جهت نصب در بالاي ورودي هاست؛ كه هم مي تواند جنبه تبليغاتي داشته باشد و هم با معرفي مكاني كه درب مورد نظر، ورودي آنجا مي باشد، راهنماي خوبي حاوي اطلاعات مفيد براي عابرين و رهگذران است تا با آگاهي از اين اطلاعات، در صورت نياز به مكان مورد نظر مراجعه نمايند. همچنين اين تابلوها براي مشخص نمودن بخش هاي مختلف و اتاق هاي يك مجموعه، كاربرد دارند.

اگر مي خواهيد نام و برند خود را در بالاي ورودي مكان مورد نظرتان نصب كنيد، يا اطلاعيه اي را به نظر مردم برسانيد، و يا پيام خوش آمدگويي خود را براي خير مقدم مراجعين و مشتريان خود، در بالاي درب ورودي نصب كنيد، مي توانيد از تابلوهاي اعلان سردرب در ابعاد مختلف و اشكال بسيار متنوع و طراحي خلاقانه، استفاده نماييد.

شكل 2: انواع تابلو سردرب

تابلو روان، فضاي بينهايت و قابل تغيير براي اعلان هاي مختلف از جمله تبليغات فراهم مي آورد.

تابلو روان ال. اي. دي ماژول، تابلوهايي هستند كه داراي چراغ هاي ال. اي. دي درخشان با امكان برنامه ريزي رقص نور بوده و قابليت نمايش تصاوير و متن هاي متحرك را دارند. اين تابلو ها علاوه بر اينكه به علت روشنايي،  به خصوص در تاريكي، چشمگير هستند، اين امكان را فراهم مي كنند كه با تغيير تصاوير قابل نمايش، به راحتي چندين پيام و تصوير و اعلان را در يك تابلو، در معرض ديد عموم در آورند.

شكل 3: تابلو روان

تابلو روان اغلب از ماژول هاي تك رنگ تشكيل شده اند و از آنجا كه رنگ قرمز، رنگ مخصوص اعلام بوده و چشمگير است، معمولا اكثر اين تابلوهاي تك رنگ، از ال. اي. دي هاي قرمز رنگ، ساخته مي شوند؛ اما گاها با استفاده از تركيب رنگي اين ماژول ها، تابلوهاي روان چند رنگ ال اي دي، ساخته مي شوند

البته تابلو روان، به منبع انرژي احتياج دارد كه با منبع تغذيه و مصرف برق بسيار كم، كار مي كنند. اين تابلوها ويژگي هاي مختلفي دارند برخي از آن ها، ضد ضربه و قابل شست و شو هستند و برخي نيز داراي حافظه زياد و امكان پخش صوتي و بلندگو بوده و در اصطلاح، تابلو روان سخنگو هستند.

برخي از آن ها قابليت نمايش تصوير را دارند و برخي نيز فقط براي نمايش متن، برنامه ريزي مي شوند. برخي از تابلوهاي روان امكان تنظيم بر زبان هاي مختلف مانند فارسي و انگليسي همزمان را دارند.

تنظيم نوع نمايش و عبور تصاوير، امكان پخش تصاوير با رنگ بندي مختلف و ... از جمله ديگر ويژگي هاي تابلو روان است كه بر اساس نوع آن، و هزينه اي كه براي خريد آن در نظر داريد، براي تابلو روان در نظر گرفته مي شود.

از تابلو روان، استفاده هاي بسيار متنوعي مي شود. از اين تابلوها براي تبليغات، براي استفاده بر سردرب ها، داخل اتوبوس ها، پشت ماشين ها، اماكن شهري، داخل فضاهاي عمومي، مترو و .... در اندازه مختلف با قابليت هاي متفاوت استفاده مي شود.

 

قيمت تابلو روان بالا اما، در مجموع مقرون به صرفه است.

شايد هزينه تابلو روان براي تبليغات و آگهي، بالا باشد، اما با توجه به امكانات آن، و نيز كاربرد متفاوت و وجود قابليت تغيير محتوا و تنظيم شكل نمايش تصاوير، كه امكان استفاده هاي مختلف در آن واحد و يا تغيير در طول زمان، به وسيله يك تابلو را فراهم ميكند، در مجموع، اين هزينه بالا مقرون به صرفه خواهد بود.

قيمت تابلو روان بر اساس ويژگي ها و ابعاد آن معمولا از حدود يك ميليون تا 15 ميليون متغير مي باشد.

هرچند كه با توجه به تاثيرات مثبت تبليغات پر بازده و جذاب براي توسعه كارها، مسلما هزينه اي كه براي تابلو روان به عنوان يك ابزار شكيل و جذاب براي تبليغات در فضاهاي عمومي، در نظر مي گيريد، هزينه اي مفيد به عنوان بخشي از سرمايه گذاري توسعه شغلي است كه موجب افزايش بازگشت سرمايه خواهد شد.

9hwq_z7.jpg

شكل 4: انواع تابلو روان ال. اي. دي

 

منبع : تابلو الماس

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي¬‌گذارد؟

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

وبلاگ مقالات چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

تأثير فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان

تأثير فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان

 

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟ مطالعات جديد چگونگي اين اثرگذاري‌ها را در قالب ? نتيجه توضيح مي‌دهد.

اولين فضاي كار اشتراكي فعاليت خود را در سال ???? آغاز كرد

و اكنون بيش از ????? فضاي كار اشتراكي در سراسر جهان داير شده است.

برخي سازمان‌ها از اين فضاها براي استقرار كارمنداني كه در فاصله زيادي از شركت زندگي مي‌كنند، استفاده مي­‌كنند.

ديگر كسب و كارهاي كوچك و شركت‌هاي نوپا كه پيش‌بيني درآمد يا نرخ رشدشان امكان‌پذير نيست،

به دليل انعطاف پذيري، از فضاهاي كار اشتراكي استفاده مي­‌كنند.

در طي چند سال گذشته، ما با در نظر گرفتن سازگاري، برندينگ، زيبايي‌شناسي و فرهنگ منحصر به فردي كه از كاركردن مردم و شركت­‌هاي مختلف، با هم و در زير يك سقف خلق مي­‌شود،

چگونگي تأثير اينگونه محيط­‌ها را بر كارمندان مطالعه كرده‌ايم.

ما متوجه شديم كه كارمندان از فضاي كار اشتراكي نسبت به دفاتر كار سنتي، سود بيشتري مي‌­برند.

آنها سطوح بالايي از انعطاف و شكوفايي (كه به عنوان نشاط و يادگيري در كار تعريف مي‌­شود)، توانايي بالا در شبكه‌سازي و همچنين احساس قويتري از ارتباطات را تجربه مي‌­كنند.

هرچند هنوز نمي­‌دانيم كه اين مسئله چگونه بر كارشان تاثير مي‌گذارد.

هدف ما در آخرين مطالعات‌مان پاسخ به اين سوال بود:

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي اعضا و سازمان‌هايشان تاثير مي­‌گذارد؟

 

ما مي­‌خواستيم بدانيم كه اعضا تا چه اندازه با فرهنگ فضاي كار اشتراكي خود ارتباط مي­‌گيرند

و آيا اين مسئله بر ارتباط آنها با شركت يا كارفرمايشان اثر مي­‌گذارد؟

گذشته از اين، سازمان‌ها، از منابع ارزشمندي براي توسعه ارتباطات بين فردي كارمندان و توسعه فرهنگ كاري، استفاده مي­‌كنند.

اما در يك فضاي كار اشتراكي كه چندين سازمان را در خود جاي مي­‌دهد،

پيام‌­ها، هنجارها­ و ارزش‌­هاي مختلفي وجود دارد

كه هر كدام براي جلب توجه اعضا تلاش مي­‌كنند.

اتفاقات چند سال اخير

 بين سال­هاي ???? و ????، ما با wework (بزرگترين فضاي كار اشتراكي) همكاري كرديم تا بيش از ???? نفر از اعضاي جديدشان در آمريكا را مورد بررسي قرار دهيم.

هفتاد و يك درصد از آنها بصورت تمام وقت براي شركت‌هايي كار مي‌­كردند

كه يا در يك دفتر كار wework ساكن بودند يا از آن براي افراد و تيم­‌هاي دوركار خود استفاده مي­‌كردند.

?? درصد باقيمانده شامل صاحبان كسب و كار، پيمانكاران، مالكان انفرادي و كارمندان پاره وقت مي‌­شدند.

از طريق يك نظرسنجي ما از اعضا خواستيم تا سطح موافقت خود را با جملاتي مانند «من با ديگران در وي­‌ورك اشتراكات زيادي دارم» و «من با ديگران در سازمان‌مان اشتراكات زيادي دارم» نشان دهند؛

تا ميزان ارتباط گرفتنشان با وي ورك را در قياس با ارتباط گرفتن با سازمانشان بسنجيم.

هويت اينگونه تعريف شده بود كه يك شخص چقدر از لحاظ احساسي، رواني و ذهني به يك كارفرما (يا هر بستر ديگري كه براي آن كار مي­‌كند) احساس تعلق دارد

و در مقياس ? تا ? (? بعنوان پايين‌­ترين ارتباط و ? بعنوان بالاترين) اندازه‌گيري مي­‌شدند.

امتيازات متفاوت با مفاهيم متفاوت

ما با ميانگين امتياز بيش از ? فهميديم كه اعضا حتي بعد از كار كردن به مدت طولاني در دفتركار wework با سازمان‌شان ارتباط بيشتري مي­‌گيرند.

با ميانگين امتياز ? نيز مشخص شد كه اعضا با وي­‌ورك ارتباط كمتري برقرار مي­‌كردند.

اين اختلاف در امتيازات هويتي نظر ما را به خود جلب كرد

و ما را به سمت كشف دليل رهنمون ساخت.

در پايان مطالعه ما از اعضا خواستيم تا توضيح دهند

كه وي‌­ورك چگونه بر هويت حرفه‌ايشان تاثير گذاشته است.

بعضي از پاسخ دهندگان بصورت ممتنع پاسخ دادند: «آنجا فقط يك محل كار است

اين اعضا از مزاياي كاربردي عضويت مانند امكانات يا در دسترس بودن مكان سود مي­‌بردند.

در حاليكه ديگر اعضا گفتند كه وي‌­ورك نقش فعالي در شكل دادن به هويت حرفه‌اي و سازماني‌شان بازي مي‌كند.

اين اعضا، امتياز هويتي بالاتري هم به سازمان و هم به وي­‌ورك داده بودند

(هرچند شكاف امتياز بين اين دو همچنان باقي مانده است).

آنها همچنين سطوح بالاتري از شكوفايي و بهره­‌وري در كار را تجربه كرده بودند.

يافته‌هاي ما نشان مي­‌دهد كه هويت برند وي‌ورك، هويت سازمان‌هايي كه در فضايش مستقر هستند را تضعيف نمي‌­كند.

در عوض، مطالعات ما نشان مي‌دهند كه افراد وقتي كه محيط كارشان، با ارزش‌ها و پيام‌هاي برند شركت‌شان همسو است،

نتايج مثبتي را تجربه مي‌­كنند.

ما نظرات راجع به شكل‌گيري هويت افراد در وي‌ورك را بررسي كرديم و به سه نتيجه دست يافتيم:

  • فضاهاي كار اشتراكي، به برخي از اعضا احساس حرفه‌اي بودن و اعتبار داشتن مي‌دهد، حسي كه عموما كاركردن از راه دور به افراد منتقل نمي­‌كند.

اين مسئله يكي از يافته‌هاي مطالعات در حال انجام ما را تأييد مي­‌كند: كاركردن در يك محل كار واقعي (بر خلاف كار كردن در يك دفتر خانگي و يا يك كافي شاپ) مي­‌تواند به ديگران اين سيگنال را منتقل كند

كه شما كارتان را جدي مي‌گيريد و آنها شما را به عنوان يك كارمند رسمي در نظر مي‌­گيرند.

محل كار به نمادي از «مشروعيت» تبديل شده است.

برخي از پاسخ دهندگان از اين كلمه براي توصيف اينكه چگونه وي‌­ورك هويت حرفه‌ايشان را تحت تاثير قرار مي‌دهد، استفاده كردند.

يك صاحب كسب و كار كوچك در نيويورك اذعان كرد: «من با استارتاپ­‌هاي ديگر در وي‌­ورك ارتباط مي‌گيرم

او احساس مي­‌كند كه كاركردن در آنجا، كسب و كار كوچكش را در چشم همكاران و مشتريانش مشروعيت بخشيده است.

ديگر پاسخ دهندگان از كار كردن در دفتر كار وي­‌ورك، در يك محل معتبر، حسي از غرور و اعتماد به نفس را تجربه كرده‌­اند.

مزيت‌هاي فضاي كار اشتراكي براي بسياري از افراد ثابت شده‌است.

  •  
  • كارمندان با حضور در فضاي كار اشتراكي احساس مي‌­كنند كه به نيازهايشان اهميت داده شده است- صرف نظر از اينكه در كجا مستقر هستند.

در نتيجه، اين اعضا حس مي‌­كنند كه سازمان به اندازه كارمندان حاضر در شركت، براي آنها نيز ارزش قائل است.

يكي از پاسخ دهندگان مستقر در نيويورك به ما گفت: «دفتر مركزي شركت ما در كاليفرنيا ?? درصد نيروي كار را تشكيل مي‌­دهد.

با قرار دادن ما در يك دفتركار وي­‌ورك به جاي فضاي كار خودمان، به تيم من اينجا در نيويورك يادآوري مي­‌شود

كه ما جزئي كوچك از يك پايگاه مركزي هستيم.

ما مي­‌دانيم كه اين نشان مي‌دهد ما مهم هستيم

و ارزش هزينه‌اي كه براي نگه داشتن ما در يك دفتر كار مي­‌كنند را داريم

يك پاسخ دهنده مستقر در دنور گفت: «من حس مي­‌كنم كه شركت براي من ارزش قائل است.

جو و همهمه به من، حسي از مهم بودن كار مي­‌دهد

ما چندين نظر مشترك را شنيديم كه به نقش فضاهاي كار اشتراكي بر تصور كارمندان اشاره مي­‌كند.

اين قضيه به نوبه خود بر ميزان ارتباط گرفتن اعضا با شركت‌هايشان تاثير مي­‌گذارد.

يك وكيل منطقه خليج اظهار كرد: «من در درجه اول با كارآفرينان و استارتاپ­‌هاي جوان كار مي­‌كنم.

من همچنين با بسياري از كارمندهاي جوان ماهر همكاري دارم

دفتركار، به كسب و كار او تصويري حرفه‌اي و در عين حال مطابق با مد روز مي­‌دهد

كه به ارتباط او با مشتريانش كمك مي­‌كند.

يكي از صاحبان حوزه كسب و كار تكنولوژي در منطقه دي.سي گفت: «من نظرم را ??? درجه تغيير دادم و انتقال كارمندانم به وي‌­ورك قسمتي از استراتژي من براي وادار كردن آنها به متفاوت فكر كردن است.

اين قسمتي از هويتي جديد است.» اين نشان مي‌­دهد كه اين مالك فكر مي­‌كند

كه شيوه‌اي نو از كار كردن، -هم براي كارمندان و هم مشتريان- تمايل شركت را براي تغيير، ثابت مي­‌كند.

اين تغيير در نهايت مي‌­تواند باعث بيشتر ديده شدن و رشد كسب و كار ­شود.

برخي از كارمنداني كه شركت­‌هايشان مستقر در يك [دفتر كار] وي‌ورك است، گفتند

كه برند وي­‌ورك بر روي تصوير برند شخصيشان تأثير گذاشته است.

يكي از پاسخ دهندگان اظهار كرد:«اخيراً اين سازمان به دنبال تعريف مجدد خود بوده است

و الگوي استارتاپي اتخاذ كرده است.

مستقر بودن در وي‌ورك به سازمان ما كمك مي­‌كند كه به جاي اينكه خسته كننده و عقب مانده به نظر برسد، پرانرژي و آينده نگر نشان داده شود.

 

نتايج جالب تحقيقات

نتايج اين تحقيق بر زمينه اصلي تحقيقات ما در طي سال‌ها صحه مي‌­گذارد: تصميم به كار كردن در يك فضاي كار اشتراكي همانقدر كه بر اساس متغيرهاي كاربردياقتصاد محور است به همان اندازه بر اساس متغيرهاي تجربي – فرهنگ محور نيز هست.

در سطح اوليه، فضاي كار اشتراكي، خدمتي است كه دسترسي به يك فضاي كاري را ساده‌سازي مي­‌كند.

هرچند، اين يك كالاي اجتماعي است كه حس تعلق به اعضايش را پرورش مي‌­دهد.

علاوه بر فضاهايي كه طيف گسترده‌اي از اعضاي مختلف را مورد هدف قرار مي­‌دهند،

فضاهاي ديگري از جمله فضاهاي كار اشتراكي مورد پسند زنان، رنگين پوستان، كسب و كارهاي اجتماعي، وكيل‌ها، معماران و كسبوكارهاي مربوط به مد نيز وجود دارند.

از آنجا كه هزينههاي جابه‌جايي در ميان فضاهاي كار اشتراكي به دليل قراردادهاي كوتاه مدت و دسترسي زياد به ارائه دهندگان سرويس‌هاي مختلف، نسبتاً پايين است؛

اعضا مي­‌توانند فضايي را انتخاب كنند كه منعكس كننده هويتي باشد

كه آنها براي كسب و كارشان در نظر گرفته‌اند.

آخرين يافته‌هاي ما حاكي از آن است كه وقتي سازمان­ها براي انتخاب يك فضاي كار اشتراكي متناسب با تصوري كه مي‌خواهند از خودشان ارائه دهند-تصور درباره كارمندان و كسب وكارشان- زمان صرف ­كنند،

كارمندان سطح بالايي از شكوفايي را تجربه مي‌­كنند.

سازمان­‌ها نيز از اين قضيه سود مي­‌برند

زيرا كارمندان با اهداف و ارزش‌هايشان بيشتر و راحت‌تر ارتباط برقرار مي‌كنند.

آدرس ما در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

انواع ست سرويس بهداشتي

انواع ست سرويس بهداشتي

 

سرويس بهداشتي براساس جنس

 

 ست سرويس بهداشتي بر اساس جنس به چند گروه تقسيم مي گردند كه عبارت ميشود از:

o7m6_image2.jpg

پلاستيك، چدني، سراميك، آهن و فولاد با روكش مينا

 

البته از اجناس تركيبي ديگري نيز در انواع ست سرويس بهداشتي ها استفاده ميگردد ولي در حالت كلي اين اجناس از عام ترين ها هستند.

 

واژه سرويس بهداشتي كمي واژه مبهمي مي باشد. به همين دليل در توضيح اين واژه مي­توانيم بگوييم كه در برخي خانه ها، سرويس بهداشتي شامل: كاسه دستشويي، آينه، روشويي، شيرآلات موجود در wc ، سطل زباله و نيز جزئيات موجود در سرويس بهداشتي مي باشد. اما در برخي خانه ها علاوه بر وسايلي كه گفته شد سرويس حمام هم مانند: دوش، وان، شيرآلات حمام، شيرآلات چشمي ،سطل زباله، كمد يا قفسه براي لباس ها و ديگر وسايل بهداشتي، جزء انواع ست سرويس بهداشتي قرار دارند.

 

چلونگر- محل انتخاب - انواع ست سرويس بهداشتي

 

در توليد انواع ست سرويس بهداشتي معمولا از: سراميك، آكريليك، فلز و شيشه استفاده مي­شود. همچنين رنگ غالبي كه در ساخت انواع ست سرويس بهداشتي به كار مي­رود، رنگ سفيد ميباشد. چرا كه سفيد، نشانه پاكي مي باشد و به نوبه خود داراي زيبايي خاصي ميباشد.

 

در هر كدام از اين قسمت ها؛ چه قسمت wc  و چه قسمت حمام، مهمترين ابزار هايي كه بايد در انتخاب آنها دقت فراوان كرد كه بعدا پشيماني به بار نيايد، كاسه دستشويي و وان حمام است. كه اولي به دو نوع ايراني و فرنگي تقسيم مي­شود. در انتخاب هر دو، چه كاسه wc و چه وان، بايد به جنس آن ها دقت كرد، تا بتوانيد سال ها به خوبي از آنها استفاده كنيد ( مثلا، وان انتخابي شما بايد سايز مناسبي داشته باشد و همچنين بتواند دماي آب را به خوبي حفظ كند و نيز، وزن مناسبي هم داشته باشد ). همچنين؛ ست موجود در سرويس بهداشتي شما، بايد به گونه اي باشد كه هنگام شستشو، شما را به زحمت نيندازد، و پس از شستشو نيز، لكه هاي كثيفي و يا آثار تميز نشدن روي ست سرويس بهداشتي باقي نماند و زنگ هم نزند.

انواع ست سرويس بهداشتي براي عروس

 

براي ست سرويس بهداشتي تازه عروس ها، براساس نوع فرهنگ هر خانواده انواع ست ها متغير است. به صورت متداول براي ست عروس از جنس سراميك يا آكريليك سفيد استفاده مي­كنند. ولي استفاده از رنگ سفيد مطلق نيست، بسته به ساير وسايل و رنگ خانه، چيدن انواع ست سرويس بهداشتي نيز تحت تاثير قرار مي­گيرد.

 

انواع ست سرويس بهداشتي

 

برخي خانواده ها براي تهيه ست سرويس بهداشتي خانه عروس از رنگ هاي روشن و وسايل طرح دار يا نقوش دار استفاده مي­كنند و برخي نيز به عكس از رنگ هاي ملايم و يا تيره و ساده بهره مي­گيرند.

 

 

 

انواع ست سرويس بهداشتي بر اساس مدل و طراحي

 

سابقا ، سرويس بهداشتي شامل يك كاسه دستشويي ايراني بود و ست سرويس بهداشتي حمام هم، شامل وان كوچك و  تعدادي لوازم بهداشتي بود. ولي امروزه با مدرنيته اي كه رواج دارد، ساختار سرويس هاي بهداشتي چه در حمام و چه در wc تغيير كرده است. امروزه با طراحي سرويس بهداشتي هاي فرنگي، روشويي هاي الكترونيكي، استفاده از انواع وان ها در سايز هاي مختلف و انواع گوناگون طرح هاي آينه ها براي نصب در سرويس هاي بهداشتي، سبب شده كه امروزه ساختار طراحي ست سرويس بهداشتي به كلي تغيير كند.

 

اما در حالت كلي براي طراحي يك ست زيبا براي سرويس بهداشتي يك خانه، الگوي خانه و دكوراسيون داخلي خانه مهمترين عنصري است كه بايد مد نظر قرار مي­گيرد.

 

فروشگاه چلونگر ، انواع ست سرويس بهداشتي را ارائه و عرضه ميكند.براي ديدن نمونه هاي بيشتر به سايت چلونگر مراجعه كنيد.

برندگان جايزه ادبي گنكور بخش دوم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دوازدهم

پسر سرپرست يتيم‌خانه | آدام جانسون | مترجم: محمد عباس‌آبادي | كتابسراي تنديس

پاك جون دو، فرزند مادري گمشده [خواننده اي كه پس از ربوده شدن به پيونگ يانگ برده شد] و پدري پرنفوذ و صاحب يك اردوگاه كار براي يتيمان است. او در اين اردوگاه، با انتخاب اين كه كدام يتيم مي‌تواند اول غذا بخورد و يا اين كه كدام يك مجبور به كار است، براي اولين بار طعم قدرت را مي‌چشد. جان دو كه با وفاداري و هوشياري‌اش شناخته مي‌شود، مورد توجه مقامات ارشد دولتي قرار گرفته و پس از پيشرفت در سلسله مراتب قدرت، پا به مسيري مي‌گذارد كه بازگشتي ندارد. جون دو كه خود را «شهروند محقر بزرگترين ملت دنيا» مي‌داند، تبديل به آدم ربايي حرفه‌اي مي‌شود كه مجبور است براي زنده ماندن، دستورات مداما متغير، خشونت‌هاي بي‌مورد و خواسته‌هاي عجيب و غريب مقامات ارشد كره‌اي را عملي كند.

سهره‌ي طلايي | دانا تارت | مترجم: مريم مفتاحي | نشر قطره

تئو دكر، نوجواني سيزده ساله است كه در نيويورك زندگي مي‌كند. او به شكل معجزه آسايي از تصادفي مرگبار كه باعث مرگ مادرش شد، جان سالم به در مي‌برد. پدر تئو، او را ترك كرده و حالا، خانواده‌ي دوستي ثروتمند از تئو نگهداري مي‌كنند. سردرگمي از شروع زندگي جديد، اذيت و آزار همكلاسي‌هايي كه نمي‌دانند چگونه با او صحبت كنند و از همه مهم‌تر، رنج غيرقابل تحمل فقدان مادر، به تئو فشار روحي زيادي مي‌آورد؛ بنابراين، تئو به تنها چيزي كه او را ياد مادرش مي‌اندازد، پناه مي‌برد: يك نقاشي كوچك و به شكل اسرارآميزي مسحوركننده كه درنهايت، باعث ورود تئو به دنياي زيرزميني هنر مي‌شود. رمان سهره‌ي طلايي، شخصيت‌هايي قابل‌باور را با تعليق و نثري بسيار جذاب در هم مي‌آميزد و با آرامشي فيلسوف مأبانه، به ژرف‌ترين اسرار عشق، هويت و هنر مي‌پردازد.

عاشقانه، تاريك، عميق | جويس كارول اوتس | مترجم: معصومه عسكري |  كوله پشتي

اين كتاب شامل ?? داستان كوتاه از اوتس است. قهرمانان اين داستان‌ها همچون ساير نوشته‌هاي او، زن‌ها هستند. عشق، روابط زناشويي و خيانت درون‌مايه‌ي قصه‌هاي او را تشكيل مي‌دهند. او در داستان كوتاه عاشقانه، تاريك، عميق، اوتس با دست گذاشتن بر شاعر معاصر «رابرت فراست»، ادبيات معاصر آمريكا را نقد مي‌كند.

خريد كتاب از سايت كاواك

 
 

?+

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

bqtq_w4.jpg

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

راه‌هاي خسته شدن خيلي زياده ولي قطعا راه خستگي در كردن فقط يكي هست ؛اونم خوابيدن روي يك تشك راحت. محققان سالهاست روي روحيات و پرخاشگري‌هاي انسان‌ها مطالعه و تحقيق كرده‌اند و حاصل همه آنها يك نتيجه مهم بوده است:

استراحت مطلق و خواب با كيفيت مي‌تواند در شادابي و نشاط روزانه انسان‌ها نقش بسزايي ايفا كند‌. دكوراسيون، رنگ، مساحت، ميزان روشنايي و… در اتاق خواب شما مي‌تواند به خواب خوب كمك كند، اما تشك مستقيما با بدن شما ارتباط دارد پس در اولويت اول قرار مي ­گيرد.لذا بهتر است يك جواب قانع كننده به سئوال? تشك خوب چي بخرم؟? بيابيم.

 

خريد تشك خوب

در مقاله ?بهترين مارك تشك? از ويژگي هاي يك تشك خوب صحبت كرديم. از مطالعات بدون وقفه متخصصان مشغول در برند Best  و Kelebek   نوشتيم و ادعاي كيفيت را با ضمانت پنج تا ده ساله محصولات موجود تضمين كرديم. اولين پيشنهاد ما به سوال ? تشك خوب چي بخرم؟? مدل ويسكو پاكت  از برند كلبك است، زيرا ابر هوشمند ? سانتي متري كار شده در آن، نويد يك استراحت بي‌ نقص را به شما خواهد داد.

پارچه گرد باف گرماژ???? گرمي استفاده شده در آن، ظاهري شكيل به آن بخشيده است. ظاهر دلفريب طراحي و دوخت عالي محصول، آنچنان چشم نواز است كه هر زوجي را به خريد آن ترغيبب مي‌كند. گارانتي ? ساله محصول گواه كيفيت بالا و عمر طولاني تشك است. فروش بالا و رضايت مشتريان نتيجه‌اي تصادفي نيست و لازمه كسب رضايت‌مندي از جانب خريداران تنها به يك  عامل بستگي دارد؛ «تلاش براي بهتر شدن».

 اگر هنوز به جوابي ايده‌آل به سوال تشك خوب چي بخرم نرسيده‌ايد لازم است تفاوت در ظاهر و ساختار تشك‌ها را بدانيد. موضوعي كه در نهايت باعث مي‌شود خريداران در دام تبليغات غير واقعي نيافتند و با آگاهي كامل يك خريد ايده‌آل را تجربه كنند.

تفاوت در ظاهر :

گرچه با لمس كردن يا رويت، جنس بكار رفته در تشك‌ها مي‌توان به كيفيت آنها پي برد امّا گاهي مواد بكار رفته در ظاهر محصول خصوصياتي دارند كه از ديد شما پنهان مي‌مانند مثلا خاصيت نانو در بعضي پارچه‌ها هيچگاه با چشم يا لمس، حس نمي‌شود ولي همين فناوري باعث خواهد شد تا تشك در مقابل آلودگي‌هاي خارجي بيشترين مقاومت را داشته باشد و هراسي بابت لك شدن تشك نداشته باشيد.

در جوابي ديگر به سوال تشك خوب چي بخرم؟ فناوري تهويه در پوشش‌هاي نهايي را به شما معرفي مي‌كنيم. از نقص‌هاي تشك‌هاي موجود در بازار، انباشت گرماي فراوان در تشك است. اين موضوع، عدم رضايت خريداران را در پي داشت .

ولي در محصولات باكيفيت، تعداد روزنه‌ها را با خلاقيت بالا و البته با استفاده از ماشين آلات روز دنيا آنچنان در تار و پود پارچه پنهان كرده‌اند كه در يك سو با تهويه هواي ميان ساختار داخلي و فضاي خارجي، يك تعادل حرارتي را بوجود مي‌آورند و از سويي ديگر، ظاهر محصول را تحت‌الشعاع قرار نداده‌اند و وجه زيبايي و دلفريب محصولات كماكان حفظ شده است.

تفاوت در ساختار :

برخلاف عنوان گذشته اين موضوع از چشم پنهان است و متاسفانه با استفاده چند ساعته هم كمتر به چشم مي‌آيد، ولي با خواندن مطالب سايت بست كلبك مي‌توانيد از تفاوت‌هاي ساختاري مهم ميان تشك‌هاي موجود مطلع شويد و با اتكا به آن مي‌توانيد به يك جواب ايده‌آل براي سوال تشك خوب چي بخرم؟ دست بيابيد.

اولين اختلاف ميان تشك‌هاي بازار، متصل يا منفصل بودن فنرهاي تشك است. فنرهاي متصل قديمي هستند و به‌ علت اتصال همه فنرها به شبكه‌اي يكپارچه آنچنان كه بايد راحت نيستند ولي تشك‌هاي با فنرهاي منفصل ( پاكتي)، به دليل مستقل بودن هر فنر، فشار وارده از سوي بدن توسط هر فنر به شكلي مجزا جذب مي‌شوند. اين استقلال به شكلي فوق‌العاده راحتي را به ارمغان مي‌آورد.


نمونه فنرهاي پاكتي منفصل درتشك كلبك مدل آلترا ?  سبب شده در عين راحتي بي‌بديل، ساختار اسكلت بدني و علي‌الخصوص ستون فقرات حفظ گردد و حالت طبي نيز رعايت شود. استفاده از اين نوع هم جنبه پيشگيري از بروز درد مفاصل را به همراه دارد و هم جنبه درماني براي آن دسته از خريداراني دارد كه درگير دفرمه شدن ساختار اسكلت هستند. نمونه كامل‌تري از تشك‌ فنر منفصل وجود دارند كه با تزريق فوم به هر فنر، طول عمر بيشتري براي تشك به ارمغان مي‌آورند.

شرايط خريدار:

تا اينجا براي رسيدن به پاسخ مناسب به سوال تشك خوب چي بخرم؟ تشك و ويژگي‌هاي آن را مورد بررسي قرار داديم ولي موضوع مهم ديگر، شرايط خريدار است كه اغلب مغفول مي‌ماند ولي اگر تمام شرايط به دقت مورد كندوكاو قرار گيرد به يك خريد ايده‌آل منتج خواهد شد.

وزن : من كه وزن بالايي دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

 هنگامي كه يك تشك توليد مي‌شود با توجه به ساختار دروني آن و مواد بكار رفته يك عدد براي تحمل بيشينه و كمينه وزن براي محصول در نظر گرفته مي‌شود لذا اگر وزن خريدار كمتر يا بيشتر از عدد محصول باشد بايد به فكر خريد مدلي ديگر با تحمل متناسب با وزن خود باشيد.ضروري است به اين موضوع دقت كنيد تا بهترين نتيجه حاصل شود.

سن : من كه سن بالايي دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

ميزان نرمي و سفتي تشك‌ها متفاوت است و براي هر بازه سني يك ميزان نرمي در نظر گرفته مي‌شود پس ضروري است براي پيشگيري از بروز ناراحتي‌هاي استخوان و مفاصل و حتي درمان آنها نسبت به خريد يك تشك متناسب اقدام كنيد.

حساسيت : من كه حساسيت دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

ديگر موضوعي كه مي‌تواند در يافتن جواب تشك خوب چي بخرم؟ به شما كمك كند حساسيت احتمالي شما به برخي مواد است. برخي از اشخاص به دليل حساس بودن پوست خود نمي‌توانند از بعضي محصولات مصنوعي استفاده كنند. لازم است نسبت به خريد محصولي كه مواد بكار رفته در آن طبيعي باشد اقدام كنيد.

غلت زدن من كه تو خواب غلط ميزنم (تشك خوب چي بخرم؟)

اين مسئله در استفاده از تشك‌هاي با فنر متصل، آزار دهنده‌تر بود خصوصا اگر با همسرتان از يك تشك دو نفره استفاده مي­كنيد اين مسئله حاد تر خواهد بود. فشار شما به فنرهاي تشك ، به بيرون زدگي‌ طرف ديگر تشك مي‌انجامد  و اين اصلا خوشايند نيست پس بهتر است اگر بيش از حد غلت مي‌زنيد به فكر خريد يك محصول با فنرهاي منفصل باشيد.تشك كلبك مدل آلترا ? با فنرهاي پاكتي منفصل يك خريد ايده‌آل خواهد بود.

در پايان ضروري است علاوه بر ويژگي هاي تشك خوب و هدف خود از خريد، به اعتبار برند توليد كننده نيز اهميت دهيد زيرا برندهاي معتبر با اعمال بازخوردهاي مثبت خريداران، نقص هاي احتمالي را برطرف مي­كنند، پس مطمئن باشيد خريد از برندهاي معتبر چون best و kelebek خريدي خالي از نقص خواهد بود.

منبع : https://bestkelebek.ir/

درباره شارژر ديواري

درباره شارژر ديواري 

 گاهي نياز و احتياج به خريد يك شارژر ديواري براي گوشي خود داريم.كه در ادامه توضيحي كوتاه درباره شارژر ديواري يا كلگي شارژر ويا سري شارژر يا آداپتور (اغلب به اين سه اسم گفته مي شود) مي دهيم.

شارژر ديواري چيست؟

آداپتور فست اورجينال ال جي Original Adapter

تشكيل شده از يك آداپتور يا يك كابل مي باشد كه مي تواند انرژي يك گوشي موبايل يا يك تبلت و يا هر وسيله ديگري را تامين كند.شارژرهاي ديواري به دو صورت عرضه و ارائه مي شوند يك دسته از آن ها بدون كابلمي باشند. كه اين دسته از محصولات به عنوان كلگي يا سري شارژر شناخته مي شوند كه مي توانيد انواع اين محصولات را درديجي فرست ببينيد و بررسي كنيد و خريداري بكنيد. دسته دوم از مدل ارائه شده شارژرهاي ديواري شارژرهاي ديواري مي باشند كه به همراه يك كابل عرضه و ارائه به مشتريان مي گردند كه معمولا قيمت گران تر و بالاتري دارند. اين دسته از محصولات نيز در وبسايت ديجي فرست  مشاهده و خريد است.

 

سرعت شارژ:

در دنياي امروز سرعت يكي از عوامل مهم براي پيشرفت فردي و تكونولوژي مي باشد. شارژرهاي ديواري نيز از اين قاعده مستثني و جدا نمي باشند. شارژرهايي كه به اصطلاح فست شارژ مي باشند. طرفداران بيشتري دارند. و مي توانند طيف عظيم و بزرگي از مشتريان را به خود جلب كنند.

شدت جريان خروجي:

يكي از معيارهايي كه براي بررسي مشخصات يك شارژر ديواري مورد نظر مي باشد شدت جريان خروجي مي باشد. شدت جريان خروجي براي تبلت يا موبايل معمولا 2 آمپر مي باشد و اگر مي خواهيد يك شارژر ديواري استاندارد خريداري بكنيد. بايد شدت جريان خروجي آن در اين محدوده باشد.قضيه از اين قرار مي باشد كه اين دسته از كاربران و فروشندگان به ديگران توصيه مي كنند كه براي شارژر موبايل و يا تبلت خود،فقط از شارژرهاي ? آمپري استفاده بكنيدو شارژر هايي با آمپر بيشتر و يا كمتر باعث آسيب به دستگاه هاي مورد نظر مي گردد. به هيچ وجه نمي توانيد از نظر علمي يك فروشنده موبايل و تبلت را مجاب نماييد كه در حال اشتباهي بزرگي مي باشد.به طور استاندارد شارژر هاي USB از ولتاژ ? ولت و ??? الي ? آمپر را دارا هستند.اين استاندارد در اكثر شارژرهاي موبايل رعايت شده است اما برخي از فبلت ها و تبلت هايي كه اصولا با باتري هاي بالاي ???? ميلي آمپر كار مي كنند،امكان دارد كه به نظر كمپاني از شارژرهاي ? آمپري و حتي بيشتر استفاده كنند.در مورد برندهاي سرشناس معمولا ولتاژ تغييري نخواهد كرد.با اين حال تمام كاربران مي توانند از تمامي شارژرهاي استاندارد موجود در بازار استفاده بكنند.به هيچ وجه نگران اين نباشيد كه شارژر اورجينال موبايل شما ? آمپر مي باشد و شارژري كه اكنون مجبور به استفاده از آن هستيد در بيش از ? آمپر فعاليت مي كند.آمپر بر خلاف ولتاژ به دستگاه و منبع ورودي تحميل نمي گردد و دستگاه مورد نظر مي تواند دقيقا به اندازه نياز خود از آمپر برداشت كند.

سخن آخر:

در پايان اين مقاله بايد اشاره و توجه داشت كه انتخاب يك شارژر با كيفيت مناسب مي تواند سلامت و عمر باتري گوشي موبايل شما را ضمانت كند و دقيقا برعكس اين قضيه نيز امكان دارد،اتفاق بيفتد در ادامه مي توانيد انواع شارژرهاي ديواري را در وبسايت ديجي فرست با قيمتي بي نظير بررسي و و در صورت نياز خريداري بكنيد.